بخش سوم ـ ویژگیهای تدریس و شیوۀ آن
|
فصل اول ـ ویژگیهای تدریس
|
موضوع
|
شمارۀ خاطره
|
1- خلاقیت، نوآوری، برتری تفکر بر تتبع
|
266ـ207ـ195ـ184ـ182ـ165ـ139
522ـ495ـ463ـ377ـ369ـ293ـ269
525
|
2- بررسی ریشه ای و همه جانبه، اظهارنظر قاطع
|
ـ282ـ267ـ156ـ132ـ126ـ58ـ47ـ41
ـ419ـ379ـ378ـ376ـ307
ـ535ـ523ـ489ـ440ـ422
|
3- محقق ومجتهدپروری، پرورش اتکاء به نفس
|
149ـ140ـ139ـ107ـ101ـ100ـ78ـ30
314ـ298ـ258ـ233ـ184ـ164ـ158
489ـ426ـ385ـ362ـ359ـ320ـ318
542ـ527ـ516
|
فصل دوم ـ شیوۀ تدریس (نحوۀ ورود و خروج به درس)
|
1- نقد و بررسی نظرات دیگران و اعلام نظر قاطع
|
ـ195ـ162ـ157ـ81ـ80ـ58ـ47ـ27
356ـ355ـ319ـ307ـ271ـ267ـ221
535ـ529ـ517ـ506ـ426ـ379ـ377
555ـ542
|
2- استفاده از آیات، روایات، مثالهاو...
|
ـ272ـ267ـ266ـ257ـ212ـ58ـ40ـ1
535ـ523ـ369ـ323ـ282ـ278
|
3- پرسش و پاسخ و اهمیت آن، مستشکلین درس
|
90ـ89ـ77ـ76ـ60ـ46ـ33ـ20ـ15ـ13
274ـ273ـ199ـ171ـ170ـ158ـ157
ـ391ـ371ـ360ـ333ـ323ـ320ـ284
501ـ496ـ467ـ450ـ425ـ424ـ395
558ـ556
|